Af en toe krijgen wij een vraag van een abonnee die stelt dat deze geen mail kreeg na de verschijning van een nieuwe Analysepublicatie of artikel op de website.
Hieronder geven we enkele mogelijke oplossingen:
U gaat naar https://analyse.be/
U klikt op aanmelden, na het aanmelden verschijnt uw naam en hierop kan u klikken, dan verschijnt het ledenmenu en klikt u op "gegevens en voorkeuren".
U scrolt naar beneden en daar kan u aan- of uitvinken "Ik wil graag nieuwsbrieven via mail ontvangen."
Staat dit aangevinkt en ontvangt u nog steeds onze mails niet dan raden wij u aan ons afzendadres (nogmaals) toe te voegen aan betrouwbare contacten in uw contactlijst.
Dit is info (at) analyse.be. Ook is het aan te raden om gf.d.sender-sib.com, (Dit is de domeinnaam van ons Brevo mailingplatform) als contact toe te voegen.
Het kan zijn dat uw emailprovider uw inkomende berichten meteen weg filtert omdat wij onze mails versturen via een "derde partij" en u ze daarom niet ziet.
Wij raden ook aan om altijd onze mails open te klikken en linken in de mail zelf aan te klikken zo "weet" uw emailprovider dat u onze mails open klikt en leest en worden deze mails automatisch als betrouwbaar geacht.
Stuur ons aub een mail via Contact als u merkt dat u geen mails van ons ontvangt,
mvg,
Het Analyseteam
Gerelateerde nieuwsberichten
Heeft u een vraag?
Aarzel zeker niet om ons te contacteren of neem een kijkje in onze Veelgestelde vragen.
Contact